Ticker

6/recent/ticker-posts

Complete Business Plan Formatting in 2022 - Full Guide For Small Business

 بزنس پلان فارمیٹ ہندی میں پی ڈی ایف ایک کاروبار شروع کرنے کے لیے ایک بہترین آئیڈیا، کچھ رقم اور ایک بہترین کاروباری منصوبہ درکار ہے۔ پچھلی پوسٹ میں کاروبار شروع کرنے اور بزنس لون کے بارے میں معلومات شیئر کی گئی تھیں۔ لیکن ایک دن بھی بغیر منصوبہ بندی کے نہیں گزارنا چاہیے، یہاں تو معاملہ کاروبار کا ہے۔ اگر آپ کامیابی چاہتے ہیں تو آج سے ہی منصوبہ بندی شروع کر دیں۔ آج وہ لوگ جن کا بہت بڑا کاروبار ہے اور وہ لاکھوں کروڑوں میں کما رہے ہیں۔ اس نے اپنے کاروبار کا آغاز ایک بہترین کاروباری آئیڈیا اور عظیم کاروباری منصوبہ کے ساتھ کیا۔ کوئی بھی کام کرنے سے پہلے اس بات پر زیادہ توجہ دیں کہ کیوں اور کیسے۔ کام کوئی بھی ہو، کیوں اور کیسے کرنا ہے، اگر سمجھ لیں تو آدھا کام ہو جاتا ہے۔

Complete Business Plan Formatting in 2022 - Full Guide For Small Business


بزنس پلان کیا ہے؟


بزنس پلان کا مطلب ہے ایک دستاویز جس میں کاروبار کب، کیوں، کیسے، لاگت، منافع اور کامیابی کے بارے میں لکھا جاتا ہے۔ کچھ لوگ اسے صرف بینک لون کے لیے بناتے ہیں جو کہ غلط ہے۔ یہ بھی لکھا ہے کہ کسی بھی کاروبار کو کرنے کا طریقہ، کب کیا بدلتا ہے اور کہاں اور کیسے نئے گاہک تلاش کیے جاتے ہیں۔


بزنس پلان کسے بنائے


کسی کاروبار کو کامیاب بنانے کے لیے ایک کاروباری کو بہت سے کام کرنے پڑتے ہیں۔ جن میں سے بزنس پلان بہت اہم دستاویز ہے۔ اس کے لیے کھلے ذہن کے ساتھ لائحہ عمل لکھنا ہوگا۔ کیونکہ ایک غلط منصوبہ سارے کام کو برباد کر سکتا ہے۔ ایک مثال سے سمجھاتا ہوں۔ اگر کسی چیز کی قیمت 100 روپے ہے تو آپ اسے 101 روپے میں بیچیں گے لیکن اگر وہی چیز کسی اور کو 95 روپے میں مل جائے تو وہ اسے 96 روپے میں بھی بیچ سکتا ہے، تو کوئی کیوں لے گا؟ آپ سے، اس لیے میں اسے کہاں سے خریدوں؟ فہرست سازی بھی ضروری ہے یا سب کو ایک ہی قیمت خرید 90 روپے میں مل رہی ہے، تب بھی کوئی اسے 95 اور کوئی 100 میں بیچ سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں، صرف آپ کا بزنس پلان ہی بتائے گا کہ کس طرح اور کتنے میں فروخت کرنا ہے۔ کاروباری منصوبے کا کوئی مقررہ فارمیٹ نہیں ہے۔ ضرورت کے مطابق اس میں ترمیم کی جاتی ہے۔ عام کاروباری منصوبے میں درج ذیل چیزیں لکھی جاتی ہیں۔


خلاصہ


یہ کسی بھی کاروباری منصوبے کا پہلا صفحہ ہوتا ہے، جس میں کاروبار سے متعلق اہم چیزیں سمری میں لکھی جاتی ہیں۔ جن کی فہرست درج ذیل ہے۔


  • بزنس نیٹر
  • قانونی طریقہ کار
  • مصنوعات یا خدمات
  • ٹارگٹ مارکیٹ
  • بزنس ماڈل
  • مینجمنٹ ٹیم
  • مارکیٹنگ پلان
  • مقاصد
  • مالی پروجیکشن
  • اسٹارٹ اپ فنڈ
  • بینک لون درکار ہے۔
  • مالیات
  • ریونیو ماڈل


تفصیل


یہاں کاروبار کی مکمل تفصیلات لکھی ہوئی ہیں۔ ایک طرح سے یہ پہلے دن سے آخری دن تک لکھا جاتا ہے۔ کب، کیسے، کیوں اور کیا کریں؟ ذیل میں ایک فہرست دی گئی ہے۔


  • کاروبار کی نوعیت (آن لائن / آف لائن)
  • آپ کون سی مصنوعات یا خدمات فروخت کریں گے؟
  • ہدف کسٹمر اور مارکیٹ
  • کاروبار واحد مالک، شراکت داری یا کمپنی ہیں۔
  • کاروبار کا مقام جہاں کاروبار شروع کرنا ہے۔
  • کس طرح پروڈکٹ یا سروس کسٹمر کے لیے فائدہ مند ہے۔
  • آپ کی مصنوعات یا خدمات دوسروں سے کتنی مختلف ہیں اور صارفین کو اسے کیوں خریدنا چاہیے۔
  • ٹریڈ مارک، مصنوعات اور خدمات کا پیٹنٹ رجسٹریشن۔


مارکیٹ تجزیہ


  • پروڈکٹ یا سروس کے لیے ٹارگٹ مارکیٹ تلاش کرنا
  • مارکیٹ کا سائز اور مانگ
  • ٹارگٹ کسٹمر، کسٹمر کیٹیگری (آپ کس عمر کے کسٹمر کو اپنا سامان بیچیں گے)
  • مصنوعات کی قیمت
  • آپ کے حریف کون ہیں اور ان کا مارکیٹ شیئر کیا ہے؟


مارکیٹنگ کی حکمت عملی


حکمت عملی جی ہاں حکمت عملی یہ ایک بہت اہم حصہ ہے۔ کوئی بھی کام کرنے کے لیے حکمت عملی کا ہونا ضروری ہے۔ آپ نے اپنے کاروبار کو کامیاب بنانے کے لیے کیا حکمت عملی بنائی ہے؟ آنے والے وقت میں زیادہ سے زیادہ خلیات کیسے بڑھیں گے؟ ایڈورٹائزنگ پروموشن برانڈنگ کی حکمت عملی کیا ہے؟


  • مارکیٹ میں اپنی مصنوعات/سروسز کے لیے جگہ کیسے حاصل کی جائے۔
  • تشہیر کے لیے آپ کا کیا منصوبہ ہے؟
  • ہدف کا صارف کس مقام پر رہتا ہے؟
  • ٹارگٹ کسٹمر تک کیسے پہنچیں۔
  • گاہک تک پراڈکٹ پہنچانے کا طریقہ کیا ہوگا۔

کاروباری معاملات

کاروبار کیسے چلے گا اس کے لیے آپ کا کیا منصوبہ ہے؟ پوری پوسٹ کا خلاصہ صرف اور صرف اسی سے ہے کہ کاروبار کیسے کامیاب ہوگا۔ اگر بینک قرض لیتا ہے یا کوئی فنانسر بھی فنانس کرتا ہے تو اسے فائدہ کیسے ملے گا؟


  • کاروباری مقام
  • پیداواری سہولت اور نظام
  • خریداری کا منصوبہ
  • پیداواری منصوبہ
  • اسٹور کی سہولت
  • سیلز پلان
  • انتظامیہ اور اس کے کردار
  • سسٹمز اور ایڈمن


مالیاتی تجزیہ


مالیاتی تجزیہ کے تحت آتا ہے۔ یہ کاروباری منصوبہ کا سب سے اہم حصہ ہے۔ آج تک آپ نے سکستھ سینس کے بارے میں سنا ہوگا لیکن آج میں آپ کو ساتویں حس کے بارے میں بتاؤں گا۔ یہ پیسہ ہے۔


  • کاروبار شروع کرنے اور چلانے میں کتنے پیسے لگیں گے۔
  • شروع میں جس چیز کی ضرورت ہوتی ہے اسے سرمایہ کاری کہا جاتا ہے اور جو ہر ماہ خرچ ہوتا ہے اسے رننگ کاسٹ کہتے ہیں۔
  • یہ رقم اون کیپیٹل، لون، کراؤڈ فنڈنگ، فنانسر کی ہے۔
  • اگر کسی اور کے پاس پیسہ ہے تو میں اسے کیسے واپس لا سکتا ہوں؟
  • کاروبار کا ریونیو ماڈل کیا ہے اور کیسے
  • کاروباری خطرہ کیا ہو سکتا ہے۔


اختتامی کاروباری منصوبہ


کاروبار سے متعلق ہر چیز بزنس پلان میں لکھی ہوتی ہے۔ جس پر مزید عمل کیا جائے گا۔ کامیاب کاروباری منصوبے کے لیے، برانڈنگ پر زیادہ توجہ دینی ہوگی۔ ایک بار جب آپ کی پروڈکٹ برانڈ بن جاتی ہے، تو آپ کامیاب ہوجاتے ہیں۔ آپ کاروبار سے بہت پیسہ کما سکتے ہیں، لیکن جہاں زیادہ منافع ہو وہاں نقصان بھی زیادہ ہو سکتا ہے۔

Post a Comment

0 Comments