اپنے کاروبار کو دوبارہ تیار کرنا اور اپ ڈیٹ کرنا نہ صرف ظاہری شکل کے لیے اچھا ہے، بلکہ بعض اوقات اس کی ضرورت پڑ جاتی ہے۔ پچانوے فیصد زیادہ تر ریٹیل ماحول کو ہر پانچ سال میں ایک معمولی دوبارہ تشکیل دینے کی ضرورت ہوتی ہے۔ جب ری ماڈلنگ ہو رہی ہے، یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ کا کاروبار اب بھی گاہکوں کا خیرمقدم کر رہا ہے اور ان کی خدمت کر رہا ہے۔ آپ کے کاروبار کی تزئین و آرائش کے دوران صارفین کو کسٹمر کیئر سپورٹ فراہم کرنے کے لیے یہ نکات ہیں۔
آن لائن صارفین کے ساتھ جڑے رہیں
تعمیر سے پہلے، دوران اور بعد میں اپنے صارفین سے رابطے میں رہنا ضروری ہے۔ انٹرنیٹ کا استعمال کسٹمر سروس کو بزنس ری ماڈل میں شامل کرنے کا ایک نتیجہ خیز طریقہ ہے۔ یہاں تک کہ تعمیر شروع ہونے سے پہلے، اپنی موجودہ میلنگ لسٹ کو شروع کریں یا اپ ڈیٹ کریں تاکہ صارفین کو آپ کے کاروبار کی دلچسپ نئی شکل کے بارے میں مطلع کیا جا سکے اور دوبارہ تیار کرنے سے پیش کیے جانے والے فوائد۔ اضافی ای میلز بھیجیں جس میں تعمیر کی پیشرفت کی تفصیل کے ساتھ ساتھ کسٹمر سروس کے مسائل میں مدد کے مواقع کو مدعو کیا جائے یا مصنوعات یا خدمات پر رعایت کی پیشکش کی جائے۔
ذاتی طور پر صارفین کے ساتھ جڑے رہیں
دوبارہ تیار کرنے، کسٹمر سروس فون نمبر اور کاروباری ویب سائٹ کے بارے میں معلومات کے ساتھ ونڈو میں ایک نمایاں سائن انسٹال کریں۔ "براہ کرم دھول معاف کریں جب کہ ہم بہتری کرتے ہیں" اور "تعمیراتی فروخت" "دوبارہ بنانے کے لیے بند" سے بہتر تاثر دیتے ہیں، جس کی وجہ سے کچھ صارفین یہ قیاس کرتے ہیں کہ کاروبار اچھے طریقے سے بند ہو سکتا ہے۔
فون کے ذریعے صارفین سے جڑے رہیں
کاروبار کے سائز اور قسم پر منحصر ہے، ریموڈل کے دوران کلائنٹس کو ذاتی فون کالز ان کی ضروریات کا تعین کرنے، انہیں آپ کے آنے والے مواقع کی یاد دلانے اور کسٹمر سروس کے مسائل کو حل کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر کام کر سکتی ہیں۔ یہ اضافی قدم غیر معمولی سروس فراہم کرتا ہے اور زیادہ تر صارفین خلوص دل سے اضافی کوشش کی تعریف کرتے ہیں۔
نتیجہ
گاہکوں کے ساتھ جڑے رہنا کاروباری ترقی کا ایک اہم حصہ ہے جو 2022 میں ممکنہ طور پر اور مسلسل فروخت کرتا ہے۔ مزید اپ ڈیٹس کے لیے۔ ہم سے رابطہ رکھیں.
0 Comments