Ticker

6/recent/ticker-posts

Content Marketing Can Help You To Touch the Peak of Your Business in 2022

 کسی کے لیے آپ کی مصنوعات خریدنے یا آپ کی خدمات حاصل کرنے کے لیے، اسے آپ کو جاننا ہوگا۔ ظاہر ہے، ٹھیک ہے؟ یہ، جو روایتی طور پر اس کے مختلف فارمیٹس میں اشتہارات کے ذریعے حاصل کیا جاتا تھا، اب مواد کی مارکیٹنگ کے ذریعے حاصل کیا جا سکتا ہے، ایک پل حکمت عملی جس میں مواد کی قدر تجارتی گفتگو پر غالب رہتی ہے اور جس کے ساتھ اگر آپ ذہانت کے ساتھ انتظام کریں تو چاند کو چھو سکتے ہیں۔

Content Marketing Can Help You To Touch the Peak of Your Business in 2022


مواد کی مارکیٹنگ ایک اسٹارٹ اپ کے لیے سب سے قیمتی کمیونیکیشن ٹول درمیانی اور طویل مدتی ہو سکتی ہے۔ برانڈز نے محسوس کیا ہے کہ، انہیں فوائد پہنچانے کے علاوہ، مواد کی حکمت عملی انہیں شہرت دیتی ہے، سوشل نیٹ ورکس پر ان کی موجودگی اور مصروفیت کو بہتر بناتی ہے اور نیٹ پر اس کی مرئیت میں اضافہ کرتی ہے۔ جیسا کہ ہم نے کہا، مواد کی مارکیٹنگ سے مراد مقاصد کی ایک سیریز ہے جو، ایک آغاز کے لیے، آپ کے اہداف کو حاصل کرنے کے لیے بہت ضروری ہیں۔


اپنے آپ کو اہم سرچ انجنوں میں رکھیں


مواد کی مارکیٹنگ کے بنیادی مقاصد میں سے یہ یقینی بنانا ہے کہ ہماری ویب سائٹ کو گوگل جیسے سرچ انجنوں کے ذریعہ اہمیت دی جائے اور اس وجہ سے متعلقہ تلاش کرتے وقت اسے اعلیٰ مقام پر رکھا جائے۔ ایسا کرنے کے لیے، نہ صرف ہمیں اپنے بلاگ یا صفحہ میں مواد کو باقاعدگی سے شامل کرنا چاہیے، بلکہ ہمارے پاس ہماری پیشکش کردہ مصنوعات سے متعلق تلاش میں سب سے زیادہ استعمال شدہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ متن بھی ہونا چاہیے۔


ملٹی چینل اور ملٹی فارمیٹ کی حکمت عملی پر شرط لگائیں۔


تصاویر، انفوگرافکس، ویڈیوز، پوڈکاسٹ، لائیو ویبینرز... ہماری ویب سائٹ کے باہر اور اندر متعدد فارمیٹس کا استعمال کرتے ہوئے مختلف چینلز میں موجود ہونا بہت اہم ہے، کیونکہ یہ ہمیں نہ صرف زیادہ سامعین تک پہنچنے کا موقع فراہم کرے گا، بلکہ سرچ انجن کو مزید معلومات فراہم کرے گا۔ ہمارے مواد کی قدر۔


اہل ٹریفک پر قبضہ کریں۔


دوسری طرف، مواد کی مارکیٹنگ اہل ویب ٹریفک کو راغب کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ کہنے کا مطلب یہ ہے کہ ہم نہیں چاہتے کہ کوئی ہمارے پیج پر آئے، بلکہ جو لوگ ایسا کرتے ہیں وہ اس لیے کرتے ہیں کہ وہ اس چیز کی تلاش میں ہیں جو ہم پیش کرتے ہیں یا وہ ہماری مصنوعات یا خدمات میں کسی نہ کسی طرح دلچسپی رکھتے ہیں۔


زائرین کے ساتھ وفاداری


ایک بار جب وہ ہماری سائٹ پر پہنچ جاتے ہیں، تو ہماری قابلیت، ڈیزائن اور جو مواد ہم انہیں پیش کرتے ہیں اس کا انحصار اس بات پر ہوگا کہ آیا وہ تعامل جاری رکھیں گے، ہمیں اپنے سوشل نیٹ ورکس میں شامل کریں گے یا ہمیں ای میل فراہم کریں گے۔ اور ہم یہ سب کچھ حد سے زیادہ جارحانہ یا تجارتی رویہ اختیار کیے بغیر حاصل کریں گے، لیکن مواصلات کو بہنے دیں گے اور ہر ممکن حد تک قدرتی رہیں گے۔


اپنے برانڈ کی ساکھ کو فروغ دیں۔


اپنے شعبے یا کاروباری علاقے کے بارے میں مستقل بنیادوں پر مواد تیار کر کے، آپ اپنے علم کا مظاہرہ کر رہے ہوں گے اور کمپنی کی سیکیورٹی اور سنجیدگی کے ساتھ ساتھ ترسیل بھی کر رہے ہوں گے۔ صارف کی طرف سے اس کی مثبت قدر کی جائے گی، جو اس قدر کو آپ کے برانڈ کی شبیہہ سے جوڑ کر آپ کو اپنے شعبے میں ایک بینچ مارک بنائے گا۔


نتیجہ


اگر آپ معیاری مواد تیار کرتے ہیں، تو آپ کے پاس سوشل نیٹ ورکس پر اپنے سامعین سے رابطہ قائم کرنے کے لیے مزید دلائل موجود ہیں، جو زیادہ مصروفیت، پیروکاروں میں اضافے اور آپ کے پیغامات کی زیادہ وائرلیت میں ترجمہ کریں گے۔

Post a Comment

0 Comments