تعارف
زبان کی تعلیم کو سائنس لسانیات کے مزید موجودہ تصورات کے ساتھ اور ایک نئے نقطہ نظر کی ترقی کے ذریعے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے، جو مواصلات کے مختلف سیاق و سباق میں مواصلاتی حالات میں ڈھانچے کی گفتگو کا مطالعہ کرتا ہے۔ متن کی لسانیات ان علوم میں سے ایک ہے جس نے زبان و ادب کی تعلیم و تدریس کو ترقی دینے کی اجازت دی ہے، اس لحاظ سے متن کے تجزیے میں اس کی وسعت اور گہرائی کی وجہ سے خاصی مواد کی ضابطہ بندی میں تیزی آئی ہے۔ اور ہر متن میں استعمال ہونے والی زبان کی ساخت۔
معلمین تدریس کے مواد پر مشتمل تحریروں کا پتہ لگاتے رہتے ہیں یا زبان اور اس کے قواعد و ضوابط کے مطالعہ کی ترغیب دیتے ہیں، اس لیے ضروری ہے کہ متنی تجزیے کے وسیع میدان میں اس کی پیشہ ورانہ تدریسی صلاحیت کے تصور سے کچھ تاثرات کا اظہار کیا جائے۔
ترقی پذیر
جامع عمومی ثقافت میں پیشہ ورانہ تیاری اور سائنس اور ہیومینٹیز سے متعلق مختلف شعبوں کے ابتدائی علم کی ترقی شامل ہے۔ ہم کس طرح تعلیمی تدریسی عمل میں اپنا حصہ ڈال سکتے ہیں تاکہ طلباء اس سمت میں آگے بڑھیں؟
متن کو سماجی زندگی کی ترقی میں کوڈز کے استعمال کے طور پر سمجھا جاتا ہے، اور مواصلاتی ایکٹ کی گاڑی، ایک سماجی ایکٹ کی تشکیل کرتی ہے جس کے ذریعے ایک لسانی برادری کے ارکان مواصلات کی ترقی میں کوڈز کے استعمال کے ذریعے بات چیت کرتے ہیں۔ سماجی زندگی میں. یہ مختلف طریقوں کے ذریعے منتقل اور وراثت میں ملی ثقافت کی عکاسی کرتا ہے۔
متن کا تجزیہ اس کے بعد مختلف علوم کے علم کے تبادلے میں سہولت فراہم کرتا ہے، اور زبان کے معاملے میں ہسپانوی زبان اور اس کے متن کی دھاتی عکاسی کے ذریعے ابلاغی، معیاری، جمالیاتی، جذباتی-جذباتی اور تشکیلاتی علم، مواصلاتی اور سماجی ثقافتی ترقی.
اس لحاظ سے، ممکنہ علامات کے وسیع نظام کے ذریعے نصوص کا تجزیہ، اور خاص طور پر نصوص میں موجود الفاظ کا، حقائق، مظاہر، چیزوں، لوگوں اور ان کے اعمال کی مکمل تفہیم کا ایک طریقہ ہے اور اس لیے یہ ہمیں اجازت دیتا ہے۔ اس بات سے آگاہ ہوں کہ جس چیز کا تجزیہ کیا جاتا ہے کہ تعلیمی تدریسی عمل میں اس کا مقصد سماجی اور پیشہ ورانہ مفادات پر مبنی ہونا چاہیے۔
ان عبارتوں کے الفاظ اور نظریات کو سمجھنا جنہیں ہم پڑھتے ہیں، تجزیہ کرتے ہیں اور جنہیں ہم دوسرے زبانی اور تحریری متن کے ساتھ جوڑتے ہیں، یا دوسرے ابلاغی ضابطوں کے نمائندے ہیں، ہمیں دنیا اور معاشرے کی خوبیوں اور خصوصیات میں گھسنے، ان کی حقیقت کو سمجھنے کی اجازت دے گا۔ اور پیچیدگیاں، سادہ اور پیچیدہ، منصفانہ اور غیر منصفانہ کی تعریف کرتی ہیں، تاریخ میں پیچھے کی طرف، حال اور مستقبل کی طرف، بلکہ انسان کے دیگر پہلوؤں اور امکانات کے ساتھ ساتھ تخیل کو تصور کرنے اور ترقی دینے کے لیے بھی۔
متن کا تجزیہ سماجی ثقافتی تبادلوں اور مقابلوں کی حمایت کرتا ہے جس کے ذریعے سماجی گروہوں کے معانی اور مفاہیم مشترکہ اور متفق نہیں ہوتے ہیں، اس لیے متن کا تجزیہ مشاہدے، پڑھنے اور تشریح میں ایک مشق ہے جسے علم کی ایک امیر کائنات سے تعاون کرنے کی ضرورت ہے جس میں مختلف علوم اور سائنس سے متعلق علم حاصل کیا جاتا ہے۔ ذاتی تجربات آپس میں ملتے ہیں۔
متن کو پڑھنے اور ان کا تجزیہ کرنے کے درمیان قائم ہونے والا تعلق متنوع متن کے گہرائی سے تجزیہ کرنے کی اجازت دیتا ہے جس میں ایسے علم کے طور پر مہارت حاصل کی جانی چاہیے جو صرف پیشہ ور افراد یا انسانی علوم میں دلچسپی رکھنے والوں کے لیے مخصوص نہیں ہے، بلکہ ان لوگوں کے علاوہ جو انسانی علوم میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ قدرتی اور عین سائنس کے ساتھ منظم طریقے سے سامنا کرنا پڑا۔
متنی تجزیہ کو تنوع میں اتحاد کی تلاش کو فروغ دینا چاہیے۔ کسی متن کا تجزیہ کرتے وقت، تھیوری آف کمیونیکیشن کے معیار، نفسیات کو مدنظر رکھا جائے گا۔ ہسپانوی زبان اور ادب کے نظریاتی مفروضے، ان میں سے، لسانیات، عملیات، سیمیوٹکس، ادبی تھیوری اور تنقید۔ طالب علم کی حوصلہ افزائی کی جائے گی کہ وہ مخصوص وقتوں اور معاشروں کے سماجی ثقافتی حالات کا جائزہ لے، تاریخی، تشکیلاتی، فنکارانہ، سیاسی، ماحولیاتی اور سائنسی تکنیکی، جامع عمومی ثقافت کے دائروں کے طور پر جس کی ترقی کی خواہش ہے۔ موجودہ اور آنے والی نسلوں میں۔
نتیجہ اخذ کرنا
نصوص کا تجزیہ آزادی کی ترقی اور اساتذہ کی ابتدائی تربیت سے ان کی نشوونما میں معاون ثابت ہو سکتا ہے جب یہ تجویز کیا جاتا ہے کہ وہ بعض موضوعات کے بارے میں اپنے علم میں اضافہ کریں، کتابیات کے حوالہ جات سے مشورہ کریں، تعلیمی سافٹ ویئر، لغات، ڈیجیٹل متن یا نہیں، اشاعتیں متواتر، دوسروں کے درمیان.
نصوص کے تجزیہ کے ساتھ، جمالیاتی حساسیت پسند ہے. جمالیاتی ذوق کو تعریف کے ذریعے تعلیم دینا ضروری ہے، اس خیال سے کہ جمالیاتی اقدار کی دنیا، فنی اقدار سمیت، اپنی حدود سے بہت زیادہ ہے۔
0 Comments