Ticker

6/recent/ticker-posts

Higher Education Improvement in Dominion Countries With Full Reports 2022

 جیسا کہ دیکھا جا سکتا ہے، نئی دنیا میں اعلیٰ تعلیم کا آغاز ڈومینیکن ریپبلک میں ہوا۔ اگرچہ یہ تسلیم کرنا ضروری ہے کہ پوری تاریخ میں رکاوٹیں رہی ہیں۔ اس طرح، ڈومینیکن ریپبلک، نصف کرہ میں سب سے قدیم ہونے کے ناطے، ایک ہی وقت میں اعلیٰ تعلیم کے لحاظ سے خطے میں سب سے کم عمر میں سے ایک بن جاتا ہے۔ اور اس لحاظ سے، اس مضمون کا موضوع متعلقہ ہو جاتا ہے: ڈومینیکن ریپبلک میں اعلیٰ تعلیم کی بہتری۔

Higher Education Improvement in Dominion Countries With Full Reports 2022

ملک کی اعلیٰ تعلیم کو بہتر کرنے کی بات کرنا ممکن نہیں، اگر اس کی حقیقت معلوم نہ ہو۔ اس وجہ سے، موجودہ کام کا ایک منطقی پہلا قدم ڈومینیکن اعلی تعلیم کی تشخیص کا احساس ہونا چاہئے۔ لیکن دوسری طرف، یہ بات ذہن نشین کر لینی چاہیے کہ کسی بھی ملک کی اندرونی تشخیص، کسی بھی پہلو سے، قابل اعتماد نتائج کی عکاسی نہیں کرے گی اگر حوالہ دینے والے ایک ہی ملک ہیں؛ اس لیے اعلیٰ تعلیم کے حوالے سے موجودہ خارجی حوالوں کی طرف رجوع کرنا ضروری ہے۔


اعلیٰ تعلیم کا معیار ایک کثیر جہتی تصور ہے جس میں اس کے تمام افعال اور سرگرمیاں شامل ہونی چاہئیں: تدریسی اور تعلیمی پروگرام، تحقیق اور وظائف، عملہ، طلباء، عمارتیں، سہولیات، سامان اور خدمات کمیونٹی اور یونیورسٹی کی دنیا کے لیے۔ ایک داخلی خود تشخیص اور ایک بیرونی امتحان جو کہ آزاد ماہرین کے ذریعے شفاف طریقے سے کیا جاتا ہے، جہاں ممکن ہو بین الاقوامی میدان میں مہارت حاصل ہو، معیار کی بہتری کے لیے ضروری ہے۔ خودمختار قومی ادارے بنائے جائیں، اور معیار کے معیار کے معیارات، بین الاقوامی سطح پر تسلیم کیے جائیں۔ تنوع کو مدنظر رکھنے اور یکسانیت سے بچنے کے لیے ادارہ جاتی، قومی اور علاقائی سیاق و سباق کی خصوصیات پر خاص توجہ دی جانی چاہیے۔ مرکزی کردار کو ادارہ جاتی تشخیص کے عمل کا لازمی حصہ ہونا چاہیے۔


یہ دیکھا جا سکتا ہے کہ اس نے پیشہ ورانہ تکنیکی تعلیم کے ساتھ مل کر اعلیٰ تعلیم کا انتخاب کیا ہے، بعد ازاں تعلیم کی ثانوی سطح سے شروع ہونے والی تعلیم سے طلباء کو تیسری تعلیم میں داخل ہونے سے پہلے مزدوری کے میدان میں داخل ہونے کی اجازت دی گئی ہے، اور اس وجہ سے اس مالی پہلو کو حل کیا ہے جو ان کی ضمانت دے گا۔ مذکورہ تعلیمی سطح میں استحکام۔ دنیا بھر میں پیشہ ورانہ تکنیکی تعلیم میں ایک تجدید اور عمومی دلچسپی ہے، جو قوموں کی مساوات، پیداواریت اور پائیداری کے چیلنجوں کا جواب دینے کی صلاحیت کو تسلیم کرتی ہے۔ مختلف بین الاقوامی تنظیمیں کام کے لیے اپنے تربیتی نظام کو مضبوط بنانے کے لیے ممالک کو مشورہ دینے کے لیے کوششیں اور وسائل استعمال کر رہی ہیں، تاکہ انھیں پیداواری شعبے اور معاشرے کے عمومی تقاضوں سے زیادہ متعلقہ بنایا جا سکے، جس میں ایسے مقاصد بھی شامل ہیں جو ریاستوں کو مساوی اور معیاری رسائی کو فروغ دینے کے لیے واضح طور پر حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ اس تعلیم کے لیے اور تکنیکی اور پیشہ ورانہ مہارتوں کے حامل نوجوانوں اور بالغوں کی تعداد میں اضافہ کرنا تاکہ روزگار، اچھے کام اور کاروبار تک رسائی حاصل ہو سکے۔


ڈومینیکن ریپبلک میں اعلیٰ تعلیم پر ایک نظر ڈالتے وقت، اس بات کو تسلیم کرنا ضروری ہے کہ بہت اہم اقدامات کیے گئے ہیں، تاکہ ترقی پسند بہتری پیدا کرنے کے لیے ضروری مثالی تبدیلیاں پیدا کی جا سکیں جو نظام کو نئے تقاضوں سے ہم آہنگ کرنے کی ضرورت ہے۔ موجودہ صدی کی مذکورہ تعلیم کی ترتیب میں۔


تشخیص شدہ یونیورسٹیوں میں سے کچھ نے تشخیص کی سختی کے خلاف مزاحمت نہیں کی اور اس کے نتیجے میں بند کردی گئیں۔ دوسرے لوگ گورننگ باڈی کی طرف سے دی گئی مدت کے اندر قابلیت حاصل کرنے کے قابل تھے، جس نے انہیں ڈومینیکن معاشرے کو خدمات فراہم کرنا جاری رکھنے کی اجازت دی اور اس لحاظ سے اپنے معیار کی سطح کو بلند کیا۔


یہ درست ہے کہ لوگوں کی یونیورسٹی موجود ہے، لیکن ہم جانتے ہیں کہ یہ ملک کی طلب کو پورا کرنے کے لیے کافی نہیں ہے، کیونکہ اس نے اپنی خودمختاری حاصل کر لی ہے۔ ٹھیک ہے، صرف ایک سال بعد) اعلیٰ تعلیم کے حوالے سے ملک کو درپیش بڑی ضرورت کے پیش نظر نجی شعبے کو ابھرنا پڑا۔


مزید معلومات کے لیے، ہمارے ساتھ جڑے رہیں۔

Post a Comment

0 Comments